Media społecznościowe to prawdziwa potęga. Mają one nie tylko olbrzymie znaczenie towarzyskie, społeczne, czy nawet polityczne i informacyjne, ale także, a może przede wszystkim marketingowe. Dlatego w dzisiejszych czasach prowadząc działalność usługową warto skorzystać z możliwości reklamy w tego rodzaju mediach, zwłaszcza jeśli chodzi o byty typowo internetowe, takie jak chociażby sklep internetowy.
Najprostszą drogą do wszystkich
Z pewnością podstawową zaletą mediów społecznościowych takich jak chociażby Facebook jest ich zasięg. Za pomocą własnego fanpage’a na tego rodzaju portalu można dotrzeć do tak olbrzymiej grupy ludzi do jakiej nigdy nie mielibyśmy możliwości dotrzeć w innej sytuacji. Dlatego też reklama sklepu internetowego na Facebooku [w zależności od tekstu] jest bardzo dobrym posunięciem ze strony jego właściciela.
Prosto, szybko i bezpłatnie
Kolejnym atutem tego rozwiązania jest to, że każda firma może założyć swój własny fanpage bez wnoszenia jakichkolwiek opłat. Co więcej tego rodzaju konto oferuje dostęp do najróżniejszych statystyk na temat chociażby ilości wyświetleń danego postu, ale także możliwości tworzenia pełnowymiarowych reklam. Kreator i administracja tego rodzaju konta są niezwykle proste i nie wymagają żadnych specjalnych umiejętności ani wielkiego nakładu czasu i pracy. Warto tylko, żeby wcześniej posiadać już własne konto prywatne, ponieważ w ten sposób zarządzanie fanpage’em będzie dużo prostsze i naprawdę wygodne.
Nowi klienci
Bardzo dobrą opcją jest też możliwość dopasowania fanpage’a ze stroną internetową sklepu. W ten sposób klienci odwiedzający sklep mają wspaniałą okazję otrzymywania informacji o nowościach pojawiających się w sklepie właśnie przez Facebooka. W ten sposób można włączyć się także w zabawę zbierania swoich fanów za pomocą portalu, których liczba szybko przeradza się na rzesze nowych klientów. Dlatego też trudno znaleźć w tym momencie łatwiejsze, skuteczniejsze źródło rozpowszechniania informacji o swoim sklepie.