Foliopaki z nadrukiem jako skuteczna forma reklamy i promocji marki

Foliopak to inaczej specjalny worek, który przypomina swym kształtem kopertę. Można w nim przechować wszystko, począwszy od przedmiotów o nieregularnych kształtach, aż po różnego rodzaju pudełka. Dzięki foliopakom produkt jest bezpiecznie odizolowany od zagrożeń w postaci deszczu lub zanieczyszczeń.

Jak działa foliopak z nadrukiem?

Foliopak to rozwiązanie cenione za swoją funkcjonalność i wszechstronność. Opakowanie ma specjalne zamknięcie, które jest pokryte warstwą najczęściej transparentnego kleju. Dzięki temu można je łatwo zamknąć, a po ich otwarciu ulegają one widocznemu uszkodzeniu. Foliopaki z nadrukiem (dostępny w hurtowni https://e-hurtownia-opakowan.pl/foliopaki-c98) sprawdzają się zwłaszcza podczas pakowania niewielkich przedmiotów i ubrań. Można je z łatwością wrzucić do skrytki pocztowej. W związku z tym, że są one nieprzezroczyste, uniemożliwiają podgląd znajdującej się w środku zawartości. Foliopaki chronią przesyłkę przed wilgocią, światłem słonecznym, promieniowaniem UV, pyłem oraz kurzem.

Foliopak jako reklama?

Standardowy foliopak kurierski może zostać wykorzystany w roli nośnika reklamowego. Jest on pokryty folią, którą można zadrukować dowolną grafiką. W praktyce oznacza to, że:

  • przewoźnik może umieścić na foliopaku swoją reklamę,
  • odbiorca może łatwo sprawdzić, który nadawca wysłał daną paczkę,
  • nadawca prowadzący działalność e-commerce może rozreklamować swój brand.

Osoba zainteresowana personalizowanymi foliopakami może je zamówić w bardzo dużych ilościach i przechowywać w domu. Opakowania foliowe nie zajmują dużo miejsca, są praktyczne i odporne na niekorzystne czynniki zewnętrzne.

Dlaczego warto korzystać z foliopaków?

Dzięki foliopakom proces pakowania przesyłek skraca się do absolutnego minimum. Wystarczy włożyć produkt do środka, zakleić jedną z krawędzi opakowania i wysłać. Folia użyta do produkcji opakowań nie jest ciężka i gruba, ale jednocześnie zachowuje bardzo dużą odporność na oddziaływania mechaniczne. Foliopaki z nadrukiem sprawdzą się podczas wysyłki książek, produktów handmade, drobnych upominków, elementów garderoby i wielu innych niewielkich przedmiotów. Zapewniają one bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa, chroniąc (np. za pomocą klejonych zamknięć typu plomba) zawartość przed nieuprawnionym otwarciem. Foliopak kurierski może być również wyrazem podziękowań za zakup konkretnego produktu. Można w nim też umieścić tzw. bonus, czyli dodatkowy i darmowy upominek dla klienta.

Jak widać, foliopak kurierski to praktyczne rozwiązanie, które dzięki zastosowaniu wielobarwnego nadruku może pełnić funkcję marketingową.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here