zewnętrzną kampanię reklamową

Zewnętrzna kampania reklamowa jest obecnie jednym z najbardziej skutecznych sposobów komunikacji z klientem i zachęcenia go do skorzystania z oferty danej firmy. Jednakże, aby rzeczywiście działała, powinna odznaczać się pewnymi szczególnymi cechami. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę, by była idealna.

Wideo jest lepsze niż statyczny obraz i tekst

Pierwsze, o czym należy pamiętać, planując reklamę, to zainteresowanie odbiorcy. Jest to najważniejszy etap, decydujący o tym, czy zapamięta on reklamę i czy zechce później dokładniej zapoznać się z ofertą danej marki.

Jak wynika z przeprowadzonych badań statycznych, zainteresowanie najlepiej przyciągają ruszające się, kolorowe obrazy. Łatwo to zaobserwować nawet w życiu codziennym, gdyż wystarczy włączony telewizor, aby nasz wzrok automatycznie kierował się w jego stronę. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku reklam: jeśli są na nich poruszające się obrazy, będzie ona bardziej kusiła wzrok przechodzących nieopodal osób, niż statyczny obraz lub litery.

Prosty, krótki przekaz

Ludzki umysł jest przystosowany do ułatwiania sobie życia i lepiej akceptuje proste, krótkie przekazy niż skomplikowane „wywody”. Do krótkich informacji, podanych w przystępnej formie, dodatkowo przyzwyczajają nas współczesne social media, w których preferowane są zaledwie kilkunastosekundowe nagrania. Dlatego, jeśli decydujesz się na stworzenie reklamy, powinieneś uwzględnić te trendy.

Jeśli twoja reklama będzie krótka i prosta, okaże się łatwa w odbiorze dla każdego, kto ją zobaczy. Kilkanaście sekund to wystarczająco dużo, aby przekazać najważniejsze treści, jednocześnie nie nudząc odbiorcy, dzięki czemu pozostaje on cały czas skupiony i zaintrygowany. W efekcie lepiej zapamięta dane z minimalistycznej reklamy, niż z długiej i skomplikowanej.

Napisy? Postaw na duże, łatwe do czytania litery

Istnieje bardzo wiele czcionek, ale niektóre z nich zupełnie nie nadają się do wykorzystania w reklamie, gdyż są zbyt mało czytelne. Nawet jeśli lubisz krój, który przypomina odręczne pismo, powinieneś zrezygnować z niego w reklamie, gdyż dla większości osób będzie zbyt niewyraźny, zwłaszcza z daleka, by chcieli zapoznać się z treścią.

Jeśli musisz wykorzystywać napisy, zdecyduj się zatem na łatwą w odbiorze, czytelną, prostą i dużą czcionkę. Dzięki temu zwiększysz prawdopodobieństwo, że odbiorcy zapoznają się z treścią. Pamiętaj też, aby tekst był jak najkrótszy.

Kontrastowe barwy, wyraźnie widoczne zdjęcia i logo

Pamiętaj, że twoja reklama ma być widoczna i przyciągać wzrok. Dlatego nie bój się kontrastowych barw, które podkreślą jej najważniejsze elementy. Zdecyduj się na wyraziste czernie, biele i żółć, a także podstawowe barwy, które zawsze dobrze wyraźnie się prezentują. Unikaj z kolei brązów i kolorów pastelowych, które będą zbyt mało widoczne.

Musisz zadbać również o dobry, czytelny układ całej reklamy oraz wyraziste zdjęcia i logo. Zadbaj o ich perfekcyjną estetykę i minimalizm, dzięki czemu będą nie tylko dobrze się prezentować, ale również pozwolą na łatwiejsze zapoznanie się z reklamą.

Dzięki wykorzystaniu tych technik twoja oferta na pewno zostanie zapamiętana i przyniesie efekty. Jeśli interesuje cię więcej strategii oraz konkretne działania reklamowe, zajrzyj na stronę https://be-media.com.pl, na której znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o reklamie zewnętrznej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here