Reklama jest dźwignią handlu, wiadomo to nie od dzisiaj. Jednak wraz z rozwojem sieci internetowej i rozwojem rynku ecommerce kwestia marketingu zaczyna nabierać nowego wymiaru, w którym należy wiedzieć jak dobrze i skutecznie przebić się przez tłum konkurencji. Prowadząc sklep internetowy rzecz jasna trzeba postawić na sieć, ale trzeba także przemyśleć jak to właściwie i wydajnie zrobić.

PPC
Zwiększona świadomość społeczna naszej marki to też w prosty sposób większe dochody. Dlatego chcąc zwiększyć obroty trzeba zatroszczyć się o jak największy ruch na stronie internetowej. Można uzyskać to w prosty sposób korzystając z reklam typu PPC, czyli Pay Per Click, znane po prostu jako płatne linki, które są najszybszym i najprostszym sposobem przyciągnięcia nowych, potencjalnych klientów do naszej witryny. Rzecz jasna od treści i tego, co się na niej znajduje będzie zależało na jak długo z nami dany internauta zostanie.

SEO
We współczesnym, technologicznym świecie wielkie triumfy święci także SEO, czyli Search Engine Optimization, a więc po prostu słynne pozycjonowanie. To od niego zależy, które miejsce strona internetowa zajmie w rankingu wyników wyszukiwania, co oczywiście ma niebagatelne znaczenie dla późniejszych wyników sprzedażowych właściciela danej strony.

Poprzez e-mail
Najskuteczniejsza forma reklamy i promocji w internecie [w zależności od tekstu], albo przynajmniej jedna z ważniejszych to po prostu email marketing. Jest on o tyle istotny, że pozwala budować kompleksową, długotrwałą strategię pracy z klientem. O czym warto tu pamiętać? Przede wszystkim, że e=maile powinny być wysyłane do osób, które uprzednio wyraziły na to odpowiednią zgodę. Ogranicza to liczbę potencjalnych odbiorców, ale jednocześnie zawęża pozytywnie do tych, którzy rzeczywiście będą mogli być zainteresowani daną propozycją. Email jest bezpośredni, przez co umożliwia wysoki poziom personalizacji wiadomości, zwrócenia się bezpośrednio do niego, przez co tworzy się głębsza relacja z klientem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here